איחוד האמירויות הערביות

איחוד האמירויות הערביות אשר ממוקמת בחצי האי ערב, היא מדינה ערבית מוסלמית אשר מהווה את אחד מיעדי הנופש האהובים ביותר בקרב תיירים מישראל. ככזו, מדי שנה מבקרים בה המון צעירים, משפחות, זוגות בירח דבש ואנשי עסקים מארץ הקודש וכולם, ללא יוצא מן הכלל, מופתעים לטובה. סקרנים לשמוע עוד? ריכזנו לפניכם את כל מה שחייבים לדעת לפני שאורזים מזוודה. תהנו!

 

נעים להכיר, איחוד האמירויות הערביות

איחוד האמירויות נוסדה בשנת 1971, אז החליטו 7 אמירויות להתאחד – אבו דאבי, דובאי, שארג'ה, עג'מאן, ראס אל-ח'יימה, אום אל-קיוין ופוג'יירה. עד אז נשלטו האמירויות הקטנות על ידי משפחות שונות ואלו החליטו להתאחד על מנת להוות יחדיו מדינה חזקה ויציבה, בין היתר בגלל עתודות נפט וגז שהתגלו בשטחן.

מאז האיחוד ולאור המשאבים הטבעיים, הפכה עד מהרה המדינה המוסלמית למעצמה וככזו היא מושכת תיירים מכל קצוות תבל, אשר רוצים ליהנות מהשפע שמציעה איחוד האמירויות הערביות למבקריה – גורדי שחקים מרהיבים, חופים יפהפיים, חוויה קולינרית מדהימה, שווקים צבעוניים ומלונות ברמה בינלאומית – לצד חוויה תרבותית מסורתית וקודי התנהגות שכדאי לעמוד בהם.

לצערנו, עד שנת 2020 אנחנו, תיירים מישראל, לא יכולנו לקחת חלק בחוויה המדהימה, אך עם החתימה על הסכמי אברהם אשר כוננו יחסים דיפלומטיים בין שתי המדינות, זכינו גם אנחנו באפשרות לבקר באחד המקומות הכי מיוחדים בעולם.

 

חופשה בלתי נשכחת באיחוד האמירויות הערביות

איחוד האמירויות הערביות נמנית בין הלוקיישנים הכי לוהטים לחופשה ובניגוד מה שחושבים – היא לא שמורה לעשירים בלבד. זהו יעד שיש בו הכל מהכל, כך שלא משנה באיזה הרכב, באיזו עונה בשנה ומהו התקציב שעומד לרשותכם, תוכלו לתכנן בו את חופשת החלומות שלכם ואם תשכילו להזמין מראש כל מה שאפשר (טיסה, מלון, אטרקציות וכיו"ב) תוכלו לחסוך לא מעט כסף.

אז בין אם מדובר בחופשה יוקרתית ומפנקת בריזורט על קו המים או נופש בתקציב נמוך עם אטרקציות חינמיות והמון סטריט-פוד ערב לחך, דבר אחד בטוח – לא תשתעממו לרגע.

 

5 סיבות למה איחוד האמירויות הערביות היא יעד הנופש האולטימטיבי

  • מלונות: המלונות של איחוד האמירויות נחשבים יוקרתיים במיוחד – זה נכון גם לגבי מלונות שאינם "מפוארים" פר הגדרה, כך שתוכלו ליהנות מחופשה מפנקת גם בתקציב נוח לכיס.
  • חופים: החופים באיחוד האמירויות נחשבים ליפים ביותר בעולם. תסכימו או לא, דבר אחד בטוח – מדובר בחופים נקיים ומטופחים, עם מי טורקיז צלולים ואחלה פסיליטיז.
  • אטרקציות: באיחוד האמירויות אפשר לעשות סקי באמצע המדבר, ליהנות מהתצפית הפנורמית הגבוהה ביותר בעולם ולנהוג במכוניות יוקרה מפוארות במחיר אטרקטיבי. הכל מהכל זה לגמרי כאן, אבל כדאי לשריין כרטיסים מראש.
  • שופינג: לצד הקניון הגדול בעולם, איחוד האמירויות מציעה חוויית קניות יוצאת דופן עם חנויות בוטיק מקסימות, שווקים צבעוניים וסיילים לוהטים.
  • קולינריה: אם יש משהו טוב יותר מהריזורטים והאטרקציות של איחוד האמירויות, זו החוויה הקולינרית. כי לא משנה אם תבחרו במסעדת מישלן או דוכן רחוב – כל בחירה תהיה "וואו!".

 

פעילויות מומלצות באיחוד האמירויות הערביות

בין אם אתם מטיילים באיחוד האמירויות לגמרי לבדכם, עם בני הזוג או המשפחה כולה – לא תשתעממו לרגע. יש המון לראות, לעשות ולחוות והכל שאלה של תחומי העניין שלכם והתקציב שעומד לרשותכם. כשזה נאמר, יש כמה אטרקציות שכל תייר חייב לבקר בהן, אחרת זה לא נחשב שביקרתם באמירויות. תביאו מצלמה –

  • בורג' ח'ליפה – גורד השחקים הגבוה בעולם
  • קניון דובאי – חנויות, מסעדות, אקווריום ומתחם החלקה על הקרח
  • פרארי וורלד – פארק שעשועים מהסרטים
  • סקי דובאי – נמצא בקניון האמירויות ומציע חוויית סקי (כמעט) אמיתית
  • פאלם ג'ומיירה – אי מלאכותי עם מלונות יוקרה
  • פארק המדע – לחובבי מדע וכל מי שצעיר בנפשו
  • מסגד שייח זאיד – אחד המסגדים היפים ביותר בעולם
  • מוזיאון הלובר – שלוחה יפהפיה ומרשימה של המוזיאון המפורסם

 

חופשה משפחתית באיחוד האמירויות

אם תשאלו אותנו, קשה למצוא יעד שמתאים לחופשה משפחתית, במיוחד אם היא כוללת ילדים קטנים, אבל איחוד האמירויות עושה הכל על הצד הטוב ביותר וזה נכון גם לגבי חופשות משפחתיות. יש בה מלונות נהדרים בטווח מחירים רחב ואפשרויות לינה רבות למשפחות עם ילדים – החל מחדרים נפרדים עם דלת מקשרת וכלה בסוויטות משפחתיות מרווחות.

בנוסף, יש בה אטרקציות נהדרות שכל המשפחה יכולה ליהנות מהן, קטנים וגדולים כאחד, כמו למשל מתחם סקי דובאי בו תוכלו ליהנות מחוויה מושלגת כשבחוץ לוהט, פארק המים אקווה ונצ'ר בו מתקנים לכל גיל וכל דרגת אומץ, חופי רחצה עם מתקנים נהדרים, גן חיות ולא פחות חשוב – כמעט בכל מסעדה יש מנות מיוחדות לילדים או תפריט ילדים שלם.

לסיכומו של דבר, איחוד האמירויות הערביות מציעה חוויה מרתקת ומיוחדת במינה ומשלבת בצורה מופלאה בין היותה מדינה ערבית מסורתית לפרץ מפתיע של טכנולוגיה וקדמה. ככזו, היא מהווה יעד נהדר לחופשה בה כל אחד ימצא את מבוקשו בקלות, רק אל תשכחו לארוז בהתאם.

שאלות נפוצות

מתי הכי כדאי לבקר באיחוד האמירויות הערביות?
מהו קוד ההתנהגות באיחוד האמירויות הערביות?
איזה שיאים שוברת איחוד האמירויות הערביות?
האם יש שופינג באיחוד האמירויות הערביות?
שתפו את הכתבה
© 2024 | כל הזכויות שמורות לאיי ג'וין בע"מ
פתיחה בווצאפ
היי, חושבים לטוס לדובאי? לחצו להתייעץ 😊
Scan the code
איזה כיף! מתכננים חופשה בדובאי? 😊
כיצד נוכל לעזור לך שיהיה לך את החופשה המושלמת?
מלון מפנק, אטרקציות, ביטוח נסיעות, רכב, אולי רכב יוקרה?
דילוג לתוכן