מלונות באבו דאבי

מתכננים חופשה באבו דאבי? צפויה לכם חוויה מיוחדת במינה. באבו דאבי יש הכל מהכל ובגדול, כך שבין אם אתם מתכננים חופשה יוקרתית ומפנקת עם בני הזוג, חופשת פארקי מים עם המשפחה כולה או נופש בתקציב נמוך עם עצמכם בלבד, צפויה לכם הפתעה נעימה. אבל לפני שאתם אורזים מזוודה ומתכננים מסלול, כדאי שתשריינו מקום לינה – זה יכול לעשות את כל ההבדל בין חופשה בינונית לכזאת שתזכרו (לטובה) כל חייכם.

 

מלונות באבו דאבי – כל האפשרויות פתוחות

אבו דאבי ידועה כאחת מיעדי הנופש הנוצצים ביותר בעולם – הבניינים בה גבוהים יותר, מרכזי הקניות עמוסים בכל טוב, המסעדות מהטובות ביותר בעולם והמסיבות נמשכות 24/7, כך שזה לא מפתיע שגם בסצנת הלינה אפשר למצוא מלון בכל סגנון שתעלו בדעתכם.

ובמילים אחרות – היצע המלונות באבו דאבי כה רחב, כך שתוכלו למצוא מגוון עצום של אפשרויות לינה ולבחור בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם. למשל, אם אתם מתכננים חופשה יוקרתית, עומדים לרשותכם מלונות פאר ברמה של 5 כוכבים ומנגד – לחובבי חופשות דלות תקציב, תמצאו אכסניות פשוטות ונעימות עם חדרי מעונות משותפים.

מבחינת מיקום, לא משנה אם אתם מעדיפים ללון במלון שקט ומרוחק או בלב העיר, כדאי שתהיו קרובים לתחבורה ציבורית על מנת שתוכלו להתנייד בקלות ולהגיע לאן שרק תרצו. ובכל זאת –

  • אזור הטיילת מתאים למבקרים באבו דאבי לראשונה וכל מי שרוצה להיות בלב העניינים.
  • עבור לינה בתקציב נמוך מומלץ לבחור באזור אל רהא או אזור ח'ליפה.
  • משפחות ימצאו באי יאס אפשרויות לינה מגוונות המתאימות לנופש עם קטנטנים.
  • אל זהייה יאפשר לכם ליהנות מחוויה מקומית אותנטית יחסית.

 

מלונות יוקרה באבו דאבי – לישון כמו מלכים

אם אתם בקטע של מלונות יוקרה – אבו דאבי היא יעד החופשה האולטימטיבי עבורכם. יש בה ריכוז גבוה במיוחד של מלונות פאר ואם כבר רמזנו שאבו דאבי עושה הכל בגדול, זה נכון גם לגבי המלונות הכי מפוארים שלה, מכיוון שבאבו דאבי נמצאים כמה מהמלונות הכי נחשבים בעולם. למשל Emirates Palace המפורסם, מלון Four Seasons האייקוני ומלון Five Palm Jumeirah.

במלונות אלה תמצאו חדרים מרווחים המעוצבים בטוב טעם, נוף עוצר נשימה, מרכז ספא ובריאות מפואר, מסעדות גורמה והמון שירותים נוספים שיגרמו לכם לרצות להישאר במלון ולא לעזוב לעולם.

 

לינה באבו דאבי בתקציב זול – האם זה אפשרי?

אחרי שדיברנו על מלונות הפאר של אבו דאבי, תתקשו להאמין שאפשר למצוא לינה זולה בעיר הנוצצת, אך זה בהחלט אפשרי ולמעשה, יש לא מעט אפשרויות לבחור מהן אם זוכרים להזמין את החדר כמה שיותר זמן מראש. למשל – מלון Al Ain Palace ומלון Pearl Rotana Capital Centre מציעים חוויית אירוח ברמה של 4 כוכבים ובמחיר סופר ידידותי.

שימו לב – אומנם יש לא מעט אפשרויות לינה זולות באבו דאבי, אבל התנאים יפתיעו אתכם לטובה. אם אמרנו שבאבו דאבי עושים הכל על הצד הטוב ביותר, זה נכון גם לגבי לינה בתקציב נמוך – התמורה בהחלט נהדרת ביחס למחיר.

 

6 מלונות באבו דאבי שאסור לפספס

כאמור, באבו דאבי יש מגוון עצום של מקומות לינה והבחירה קשה, אבל יש כמה מלונות שבולטים במיוחד. אם אתם מתכננים ללון באחד מהם, מומלץ לשריין מקום כמה שיותר זמן מראש ולא לחכות לדקה ה-90, כי המקומות אוזלים מהר… ואם אתם מוותרים על התענוג, מומלץ להגיע ולהתרשם –

מלון למי הוא מתאים במיוחד מה הופך אותו למיוחד
Warner Bros. Hotel משפחות וחובבי סרטים עיצוב וחדרים בהשראת דמויות וסרטים מפורסמים כמו באגס באני ובאטמן וגישה ישירה לפארק השעשועים של וורנר ברדרס.
Yas Viceroy Hotel חובבי ספורט ומירוצים המלון בנוי מעל מסלול המרוצים של פורמולה 1, עם נופים מרהיבים של המסלול ושל המרינה.
Premier Inn Abu Dhabi משפחות וצעירים בנפשם המלון כולל פארק מים עם מגלשות, בריכות גלים ומתקנים לכל הגילאים שיספקו לכם שעות על גבי שעות של הנאה.
The Ritz-Carlton Abu Dhabi, Grand Canal זוגות החושקים באווירה רומנטית המלון בנוי בהשראת ונציה, עם גשרים, תעלות וגנים ירוקים, לצד מגוון רחב של מסעדות יוקרתיות, ספא מפנק ובריכות שחייה מרהיבות.
Shangri-La Hotel, Qaryat Al Beri חובבי טבע ומשפחות עם ילדים המלון כולל אקווריום ענק עם דגים מכל קצוות תבל, שחלקם אף מוצגים במסעדות ובחללי הציבור של המלון. 
Rixos Premium Saadiyat Island למפנטזים על הכל-כלול המלון מציע חוויית הכל כלול יוקרתית ומפנקת עם מגוון מסעדות, בריכות שחייה מטופחות, מועדון ילדים וחוף פרטי.

לסיכומו של דבר

אבו דאבי מפתיעה לטובה בכל תחום וחוויית האירוח שלה בהתאם – תוכלו למצוא מקומות לינה המתאימים לכל סוגי המטיילים, בטווח מחירים רחב שיאפשר לכם להתפנק בלי להתפשר. אז בין אם אתם מחפשים אכסניות זולות או רוצים להתרשם מהמלונות המפוארים ביותר בעולם – באבו דאבי תמצאו את המקום המושלם שיסלול את דרככם לחופשה מהאגדות. כל הפרטים אצלנו באתר.

שאלות נפוצות

האם המלונות באבו דאבי מתאימים למשפחות?
כמה עולים מלונות באבו דאבי?
באיזה אזור כדאי ללון?
שתפו את הכתבה
© 2024 | כל הזכויות שמורות לאיי ג'וין בע"מ
פתיחה בווצאפ
היי, חושבים לטוס לדובאי? לחצו להתייעץ 😊
Scan the code
איזה כיף! מתכננים חופשה בדובאי? 😊
כיצד נוכל לעזור לך שיהיה לך את החופשה המושלמת?
מלון מפנק, אטרקציות, ביטוח נסיעות, רכב, אולי רכב יוקרה?
דילוג לתוכן